Час роботи — з 10:00 до 19:00 Вихідні дні - Сб і Нд
 

Відкрити свій магазин

  • Вид діяльності: бутік елітного домашнього текстилю;
  • Регіон: Україна;
  • Інвестиції у товар: 45000-50000 Євро;
  • Інвестиції в обладнання: 8000-10000 Евро;
  • Вартість ліцензії: 2500 Евро;
  • Роялті: немає;
  • Відрахування на рекламу: 2%;
  • Сайт: carreblanc.com

Марка Carre Blanc (Каре Блан) — французький лідер у галузі постільної білизни та домашнього одягу, що розповсюджується у спеціалізованих бутіках. Кожен сезон колекцій Carre Blanc розподіляється на п'ять тем: спальну, банну, столову, декоративну та дитячу білизну.

Кожна тема відрізняється оригінальністю та комфортом. Постільна білизна з вишуканою найтоншою квітковою вишивкою по бавовні, елегантні декоративні подушки, м'які банні рушники з пухнастого модала, що вбирає вологу, святкові скатертини Carre Blanc, яскрава дитяча постільна білизна та піжами, затишні халати, м'які килимки для ванної, зручні тапочки, забавні дитячі іграшки - всі ці вироби Carre Blanc наповнюють будинок комфортом, підкреслюють індивідуальний стиль та допомагають створити затишну атмосферу.

Бутики Carre Blanc  - це мережа магазинів-філій та магазинів, що працюють за принципом франчайзингу. 

Міжнародна мережа магазинів складається з більш ніж 250 торгових точок у сорока країнах.

Позиції Carre Blanc в Украині досить міцні. Це підтверджує успішна робота 11 бутіків у Харкові, Києві, Одесі, Дніпрі, Івано-Франківську, Львові та постійно зростаюча клієнтура марки. Відкриття фірмового бутіка Carre Blanc на умовах франчайзингу - це надійне вкладення капіталу, яке, безсумнівно, принесе прибуток.

Провідні виробники: Туреччина, Португалія, Франція, Китай.

Основні ринки збуту: США, Великобританія, країни Східної Європи, Азії.

Переваги франшизи Carre Blanc:

  1. Широкий асортимент монобрендового домашнього текстилю для всієї родини: ковдри, подушки, постільна білизна, пледи, пеньюари, рушники, скатертини, пляжні рушники, конверти для новонароджених, іграшки, дитячі піжами і т.д.

    Можливість продажу кожного виробу окремо, наприклад, наволочки чи простирадла;

  2. Постійне оновлення колекцій. Протягом року випускається більше 32 ліній домашнього текстилю, що включають усі перелічені вище типи товарів.
    Існують і базові колекції, що дають змогу підтримувати стабільний оборот бутика. Близько 25% запропонованого у бутику товару складає дитячий асортимент;
  3. Висока ліквідність товару;
  4. У бутіках, що існують понад два роки, частка постійних покупців становить 70% від загальної кількості продажів;
  5. Отримання повного пакета документів з управління торговою точкою;
  6. Надання консультацій з бухгалтерського обліку, форм облікових та аналітичних звітів, мерчандайзингу;
  7. Консультації щодо дизайн-проекту приміщення;
  8. Національна рекламна підтримка;
  9. Наявність в Україні загальної дисконтної програми для бутіків;

Ми підготуємо для вас:

  1. Індивідуальний 3D-проект;
  2. Зонування торгової площі;
  3. Підбір та розрахунок потреб у торговельному устаткуванні;
  4. Розрахунок товарного забезпечення для запуску бутіка;
  5. Забезпечення фірмовою рекламною продукцією;
  6. Організація стажування для персоналу;
  7. Автоматизація процесів. Ми можемо організувати ведення товарного та фінансового обліку на спеціально розробленій обліковій програмі в режимі віддаленого доступу, що дозволить вам автоматизувати процеси руху товарів, а також стежити за аналізом фінансової успішності бутика

ВАЖЛИВА ПЕРЕВАГА: МОЖЛИВІСТЬ ОТРИМАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ТОВАРНІ ЗАЛИШКИ В МЕРЕЖІ БУТИКІВ У РЕЖИМІ ON-LINE.

Вимоги до приміщення:

  1. Площа не менше 30 м²;
  2. Розташування в центральній частині міста;
  3. Наявність паркування перед бутіком;
  4. Наявність відкритих вітрин