Відкрити свій магазин
- Вид діяльності: бутік елітного домашнього текстилю;
- Регіон: Україна;
- Інвестиції у товар: 45000-50000 Євро;
- Інвестиції в обладнання: 8000-10000 Евро;
- Вартість ліцензії: 2500 Евро;
- Роялті: немає;
- Відрахування на рекламу: 2%;
- Сайт: carreblanc.com
Марка Carre Blanc (Каре Блан) — французький лідер у галузі постільної білизни та домашнього одягу, що розповсюджується у спеціалізованих бутіках. Кожен сезон колекцій Carre Blanc розподіляється на п'ять тем: спальну, банну, столову, декоративну та дитячу білизну.
Кожна тема відрізняється оригінальністю та комфортом. Постільна білизна з вишуканою найтоншою квітковою вишивкою по бавовні, елегантні декоративні подушки, м'які банні рушники з пухнастого модала, що вбирає вологу, святкові скатертини Carre Blanc, яскрава дитяча постільна білизна та піжами, затишні халати, м'які килимки для ванної, зручні тапочки, забавні дитячі іграшки - всі ці вироби Carre Blanc наповнюють будинок комфортом, підкреслюють індивідуальний стиль та допомагають створити затишну атмосферу.
Бутики Carre Blanc - це мережа магазинів-філій та магазинів, що працюють за принципом франчайзингу.
Міжнародна мережа магазинів складається з більш ніж 250 торгових точок у сорока країнах.
Позиції Carre Blanc в Украині досить міцні. Це підтверджує успішна робота 11 бутіків у Харкові, Києві, Одесі, Дніпрі, Івано-Франківську, Львові та постійно зростаюча клієнтура марки. Відкриття фірмового бутіка Carre Blanc на умовах франчайзингу - це надійне вкладення капіталу, яке, безсумнівно, принесе прибуток.
Провідні виробники: Туреччина, Португалія, Франція, Китай.
Основні ринки збуту: США, Великобританія, країни Східної Європи, Азії.
Переваги франшизи Carre Blanc:
Широкий асортимент монобрендового домашнього текстилю для всієї родини: ковдри, подушки, постільна білизна, пледи, пеньюари, рушники, скатертини, пляжні рушники, конверти для новонароджених, іграшки, дитячі піжами і т.д.
Можливість продажу кожного виробу окремо, наприклад, наволочки чи простирадла;
- Постійне оновлення колекцій. Протягом року випускається більше 32 ліній домашнього текстилю, що включають усі перелічені вище типи товарів.
Існують і базові колекції, що дають змогу підтримувати стабільний оборот бутика. Близько 25% запропонованого у бутику товару складає дитячий асортимент; - Висока ліквідність товару;
- У бутіках, що існують понад два роки, частка постійних покупців становить 70% від загальної кількості продажів;
- Отримання повного пакета документів з управління торговою точкою;
- Надання консультацій з бухгалтерського обліку, форм облікових та аналітичних звітів, мерчандайзингу;
- Консультації щодо дизайн-проекту приміщення;
- Національна рекламна підтримка;
- Наявність в Україні загальної дисконтної програми для бутіків;
Ми підготуємо для вас:
- Індивідуальний 3D-проект;
- Зонування торгової площі;
- Підбір та розрахунок потреб у торговельному устаткуванні;
- Розрахунок товарного забезпечення для запуску бутіка;
- Забезпечення фірмовою рекламною продукцією;
- Організація стажування для персоналу;
- Автоматизація процесів. Ми можемо організувати ведення товарного та фінансового обліку на спеціально розробленій обліковій програмі в режимі віддаленого доступу, що дозволить вам автоматизувати процеси руху товарів, а також стежити за аналізом фінансової успішності бутика
ВАЖЛИВА ПЕРЕВАГА: МОЖЛИВІСТЬ ОТРИМАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ТОВАРНІ ЗАЛИШКИ В МЕРЕЖІ БУТИКІВ У РЕЖИМІ ON-LINE.
Вимоги до приміщення:
- Площа не менше 30 м²;
- Розташування в центральній частині міста;
- Наявність паркування перед бутіком;
- Наявність відкритих вітрин