Про компанію Carre Blanc
Історія Carre Blanc почалася 1982 року, коли молодий дизайнер Бернар Левінжер відкрив у Руані невелике ательє домашнього текстилю. На перший погляд, Бернар зі своїм проектом нічим не відрізнявся від інших новачків на цьому ринку. Але лише на перший погляд.

Те, що задумав Бернар Левінжер, було розумною, добре розрахованою зухвалістю. На хвилі моди на світлий пасторальний текстиль він презентував зовсім іншу колекцію — строкату, еклектичну та дуже незабутню. Провокаційною була навіть її назва — Carre Blanc або «Білий квадрат». Але товари від Бернара були такі цікаві, що йому пробачили все: і іронічна назва, і натяк-загравання зі знаменитою супрематистською «чистою дією» Малевича, і навіть демонстративне нехтування модою. За рік колекція Carre Blanс дала ім'я новій торговій марці.
Після такого успішного дебюту Бернар почав розробляти свою оригінальну концепцію та дизайн, що поєднав modern, eastern та catch-touch. Працюючи зі скатертинами haute couture, він зумів оцінити величезний попит на еклектику і зробив її власним фірмовим знаком, натхненно змішавши принти та вишивку, зображення тварин, рослинні мотиви, арабески, абстракції та яскраві, естетичні квіти.
Але незважаючи на успіхи 1984-1985 років, Carre Blanc поки була далекою від ринку luxury-текстилю, який тоді фактично контролювали дві компанії-довгожителя — Yves Delorme та Descamps. Потрапити до цієї елітарної групи Левінжеру допоміг випадок. На виставці Tissu Expo в Парижі Бернар, тоді ще скромний власник ательє в Руані, познайомився з помічником керуючого Chateau Du Domaine Sainte Martin, свого часу найдорожчого готелю у Франції, - Ліонелем Віктуаром.
Підсумком знайомства стала участь Левінжера в тендері цього готелю на постачання рушників, халатів та наволочок. Carre Blanc полонило керівництво Chateau Du Domaine Sainte Martin?
Але важливіше самого замовлення для Бернара був вихід на принципово інший рівень, перепустка в елітний клуб найфешенебельніших готелів Європи. За Chateau Du Domaine Sainte Martin партнерами компанії стали віденський Imperial, міланський Grand Hotel і, звичайно ж, Hilton, замовлення якого на ексклюзивні рушники та халати для VIP-номерів у 1991 році, перевершив усі інші замовлення готелів разом узяті.
Втім, тільки роллю постачальника домашнього текстилю для фешенебельних готелів Бернар не спокусився. Він запропонував своїм партнерам — елітним готелям схему, за якої він би забезпечував значні знижки на свою продукцію в обмін на просування бренду. Carre Blancсеред клієнтів Ще одним кроком у новій стратегії Левінжера стало відкриття бутіка Carre Blanc у паризькому готелі Rue de Sèvres.
Такий підхід у поєднанні з якістю та оригінальним дизайном Carre Blanc незабаром приніс свої плоди, головним з яких був успіх бренду у VIP-персон, серед них:
- Маргарет Тетчер, яка замовила майстрам Carre Blanc біле покривало з бавовни, прикрашене червоним колом, вишитым гладдю, і купила шовкове теракотове простирадло Kyoto з малиновими квітами і шість наволочек до неї.
- Жюльєтт Бінош, що буквально закохалася в домашню сукню з оливкового велюру на блискавці з вишитим білою шовковою ниткою листям гліцинії та плюшевими накладними кишенями. Також актриса не оминула своєю увагою малинове простирадло з полірованої бавовни з великими білими квітами, вишитими шовковою ниткою.
- Шведська королева Сільвія, яка свого часу віддавала перевагу будь-якому домашніму вбранню зручну сукню з шовку, бавовни і льону. Передня кишеня цієї домашньої сукні, створеної Carre Blanc на замовлення, прикрашала вишитий герб Швеції, а на перламутрових гудзиках красувалися горді профілі монархів цієї країни. Ще одна королівська слабкість - жовті та аквамаринові банні халати Carre Blanc з велюру.
- Князь Монако, Альбер, мабуть, найвідданіший VIP-клієнт нашої марки, любить бежеву, бірюзову та зелену постільну білизну з бавовни та шовку, а також банні халати та махрові рушники шоколадного кольору.
- Французька актриса Жюлі Дельпі, яка віддає перевагу Manhattan і Madison. Постільна білизна, рушники, халати та затишні домашні капці цих колекцій Carre Blanc нагадують Жюлі про навчання у Нью-Йоркській школі кінематографії.
- Зірка французького футболу Ерік Кантон. Хоча Ерік сам і не є надто активним клієнтом Carre Blanc, своїй мамі він нерідко дарує щось із наших бутіків, наприклад комплект постільної білизни Charleston з кремової полірованої бавовни, розшитої білою шовковою ниткою.
Вийшовши на таку клієнтську базу, Carre Blanc продовжив і своє співробітництво з готелями, перш за все з мережею Hilton. У 1995 році Carre Blanc за підтримки Hilton представив нову колекцію пляжних рушників, тим самим практично миттєво перенісши їх до luxury-сегменту ринку. Зараз Carre Blanc розробляє для Hilton кілька колекцій на рік.
З 1997 року компанія Левінжер починає надавати права на використання своєї торгової марки в рамках франчайзингу. Трохи пізніше рада директорів та президент правління Carre Blanc Клод Жанте ухвалюють рішення про створення нових виробництв за межами Франції, зрозуміло, зі збереженням високих стандартів якості Carre Blanc. У самій Франції основний упор робиться на створення ковдр, подушок і чохлів на матраци, скатертини починають виробляти в Литві, простирадла - в Португалії, іграшки виготовляються в Китаї, декоративні покривала і наволочки - в Китаї та Індії, а тапочки роблять в Іспанії. Починається і лавиноподібне зростання числа бутіків Carre Blanc — нині їх налічується вже понад двісті сорок. Частиною цієї грандіозної франшиз-імперії, що розкинулася від Канади до Швеції та від Бельгії до Греції, є і наш інтернет-магазин.
У 2000 році торгову марку Carre Blanc викуповує Інвестиційна Група «3i», яку підтримує «Фінанси та Ініціатива» та німецький банк IKB. Через три роки Carre Blanc вже є лідером на ринку елітного текстилю. Компанія лідирує і у випуску нових колекцій — вона робить це чи не щомісяця, тоді як конкуренти оновлюють асортимент лише раз на півроку. У стильовій площині Carre Blanc теж отримує велику перевагу, оскільки компанія свідомо не прив'язує себе до канонічного стилю rustic, традиційного для основних конкурентів із luxury-сегменту Yves Delorme і Descamps.
У цей період компанія досягає ще однієї важливої перемоги. Carre Blanc отримує ліцензію на виробництво рушників та халатів із символікою міжнародного тенісного турніру Roland Garros, що автоматично додає 30% до річного обороту компанії-виробника. Наступний великий успіх - 8% зростання в 2006-му - свого роду, рекорд, причому рекорд, досягнутий на тлі спаду попиту на елітний домашній текстиль.
Поряд з такою подією, як Roland Garros, компанія Carre Blanc використовувала і низку інших, більш локальних заходів для свого просування, спонсуючи, наприклад, постановку Патріка Мюлераса «Habitant de La Terre», дія якої за сюжетом відбувається в готелі, або ж організовуючи під своєю егідою фотовиставку Франсіса Лепена, присвячену готелям. відкриття Академії дизайну в Руані. Продовжується і колаборація з різними готелями, хоча частка їх закупівель по відношенню до всіх продажів компанії скорочується. Так, Hilton надає допомогу в організації показів, пропонуючи свої зали для презентацій, Grand Hotel et de Milan влаштовує спільні покази, наприклад, робіт модельєра Ніни Розетті та Carre Blanc,а Chateau Du Domaine виступає співорганізатором парусної регати Carre Blanc. Дотримуючись наміченого курсу, компанія вже перетворилася на культурне надбання Франції і знаходиться за крок від того, щоб стати ним для всієї Європи.
Зараз Carre Blanc йде гнучкою і продуманою стратегією, висунутою Клодом Жанте, постійно переосмислюючи свою концепцію. До традиційно сильних сторін компанії — оригінального дизайну та співвідношення «ціна-якість» наша торгова марка додала великої швидкості оновлення асортименту, копіткої роботи над ноу-хау. (у минулому їй належали ідеї вишивки рушників, скатертин haute couture і підковдр з величезним малюнком). Не менш важливим є і неухильне зростання споживчої цінності продукції (зносостійкість, легкість догляду та комфорт) за допомогою використання нових матеріалів — модалу, лайкри, мікрофібри, et cetera.
Що стосується стилю, то тут наша компанія рухається у напрямку більшої елітарності дизайну. Поряд із еклектичними, яскравими лініями у продажу з'явилися оригінально декорована постільна білизна у класичному стилі. Тепер видовищна естетика гротеску та авангарду від Carre Blanc поєднується зі стриманою елегантністю розкоші, що дозволяє створити ідеальне поєднання інтер'єру та постільної білизни.